sobota, 15. avgust 2009

these are the seasons of emotion and like the winds they rise and fall



tako-
poigravala sem se z izgledom, iskala primerne fotografije in mislim, da mi je dokaj ratal. :)

pijem že dvestotrinajsto šalco zelenega čaja in še kar naprej s svetlobno hitrostjo porabljam robčke. (koliko paketkov sm že izpraznila dons? nekje sredi popoldneva sm prenehala šteti.)
to postaja prav ironično, celo poletje že boleham.
moj imunski sistem ne opravlja svojega dela učinkovito-
znaki oslabljenega imunskega sistema se pa precej očitno kažejo na meni. (zamašen nos je že ena teh stvari in hej- kdo je ta, ki ga to spremlja že celo poletje, eh?)

sprement svoje navade.
ni slaba ideja, sploh.
blame on me, še tečt sm prenehala. moji izgovori so sicr rahlo izmišljeni včasih, od boleče glave do utrujenosti, čeprav še predobro vem, kok polna energije bi bila po njem. in kok dobr je tek za odpravo naštetega.
da o mojem čustvenem nihanju, ki je večinoma na negativnem polu, ne govorimo.

grem se js raj zavit v odejo in brat knjigo ter si gret roke s pomočjo vroče skodelce čaja.
al si pa ogledat romantičn muvi.
in pisat dragemu sms-e in si ga predstavljat pod mojim kovtrom. ja :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar